Menú

Ajuda Treball de Recerca

Inici Fòrums Associació Prematurs de Catalunya Ajuda Treball de Recerca

  • Aquest tema té 0 respostes, 1 opinió , i s'ha actualitzat per última vegada el fa 3 anys, 1 mes per Anònim.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades
  • #12587
    Anònim
    Inactiu

    Hola a tothom, estava navegat per internet i m’he trobat aquest fòrum he pensat que em podria ser de gran ajuda. Actualment estic fent 1r de Batxillerat i el meu TDR (Treball De Recerca) tracta sobre els Nadons prematurs.

    El meu treball consta d’una part teòrica i una part pràctica, en la part pràctica (enquestes a pares i a metges). M’agradaria passar l’entrevista a com més gent millor. Aquesta entrevista està adreçada a les mares que han tingut un fill/a prematur/a. La vostra col·laboració em seria de gran ajuda. Moltes gràcies!

    Us deixo el meu e-mail aquí sota. M’escriviu un correu si és que hi esteu interessats, i jo us enviaré l’enquesta per e-mail. Sereu un gran suport pel meu treball de recerca!! Moltes gràcies de debò!!

    bertaayatscolomer@gmail.com

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.